Körigt!

Halloj på er!

Önskar verkligen jag hade hunnit med min blogg lite mera, jag är en människa som älskar att skriva av mig, men just nu finner jag knappt tiden till det.
Idag började morgonen med dagislämnande, sen var det tid för felix bvc besök med vaccination. Men en timme innan vi skulle cykla dit finner jag honom helt nerblodad här. Såret i gommen som han fick i fredags när han slog sig på vardagsrummsbordet hade han slagit upp igen. Och denna gången blödde det ännu mer. Men eftersom dom sa sist hos läkaren att dom inte gör något med det så väntade jag in min tid till bvc. Allt gick bra på bvc och Felix väger nu 9300 och är 76,5 lång, han växer på bra i sin egna kurva :) Han fick även sin 1 års vaccination idag och den slog verkligen ut honom. Han har legat pall hela em och först ikväll kunde han leka en liten stund innan det var dags för sömn igen, men hellre att han sover ut febern.
Hade besök av Nadde och hennes töser med en stund, lilla dockan är riktigt söt och så stor hon redan hunnit bli :)
Ikväll kom svärfar och tog en kopp kaffe, alltid lika trevligt med dessa kaffegäster :)

Nu blir det i alla fall snart sängen för mig, snacka om att dagarna går snabbt..

Ha en toppenkväll// Hej svej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0