Dagistime!

Nu är det dax för dagis igen, första dagen idag efter en hel sommar hemma. Jag har jobbat och töserna har haft sin moster som barnvakt här :) I 3 veckor fram nu ska jag springa med 3 barn och 2 hundar fram och tebax genom höganäs och sen när Felix är inskolad han oxå börjar jag jobba helt igen. Det kommer bli kämpiga dagar nu i början för hundarna har inte vant sig än och barnen lär vara trötta efter dagarna på dagis. Men jag står ut :) När jag sen börjar jobba igen blir det daniel som lämnar dom för han kommer köra dom dit och sen hämtar jag dom med min cykel :)

ooops nu fick jag springa och greja under tiden här, felix välte ner tvättstället över sig och samtidigt när jag skulle rädda honom från det så välter jag ner en tavla så glaset splittras, men det är städat nu..

Nu blir det att klä oss och rusa iväg, tiden går fort :)

Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0