Vi försöker igen!

Tiden bara springer och vi med den!
Töserna och Felix växer så det knakar och den riktiga svenska sommaren är här. Regn regn regn :(
Men men vi ska inte deppa, det mesta flyter på nu och jag är duktig och jobbar & har mig. Så skönt och veta att ens ekonomi är tryggad med den biten. Ska ju inte klaga när jag får ut runt 20 i månaden :)
Pappa ringde mig igår, farmor är helkass igen och har blivit inlagd i hbg. Visst talar hennes snart 91 åriga ålder för sig själv, men jag hoppas ändån vi kan få ha henne kvar ett tag till. Har ju lovat henne att hon ska få komma hem till oss snart, och så fort hon är på benen igen så ska vi ta hit henne. Älskade farmor, så himla snäll och underbar människa och mycket humor har hon med, glada minnen med henne har man. Var inne nu i em och hälsade på henne, begärde dom skulle ta en uvi sticka på henne osv och det lovade dom att dom skulle be läkarna om.
När Felix föddes han ju hjärtsvikt, nu ligger farmor där inne med samma. Känns så himla konstigt. Vi stod där inne alla systrarna idag med tårar i ögonen, hon är verkligen något speciellt våran farmor <3


Nu ska jag städa över tösernas rum, och sen blir det städ här nere och avslutning med film :)

Ha det gott ikväll! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0