Vaken natt

Vaknade inatt av att Freja låg tätt intill mig & var skållandes het på hela kroppen. Förstod direkt att hon var dålig, så jag gick upp för att hämta tempen. Mycket riktigt, tempen låg på 39 och hon började krupphosta som bara den.
Felix vaknade han med, han var redo för ett mål mat.
Ringde dagis när jag vaknade runt 8 tiden, sen passade jag även på att ringa vårdcentralen för Freja klagade på att hon hade ont i halsen. Men dom gav mig råd att ge febernedsättande och ta ut henne om hostan fortsatte. Jag kan ju redan den biten själv, men ändån skönt & få rådet av någon mera kunnig.

Nu rinner min ögon här, tröttheten springer ikapp mig. Får lägga mig & vila en stund nu medans Felix sover.

Hajsvaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0