Nattblogga..

Inte för att jag är någon nattmänniska precis, men känns verkligen som jag inte hinner med i bloggen. Så typiskt!
För just bloggen är så kanon att ha när man behöver skriva av sig.

Vi har legat sjuka här nu en veckas tid, började med Freja som fick hög feber & krupphosta. Sen kom allt snorande & därefter låg jag med. Men varför klaga, vi som är *peppar peppar* nästan aldrig sjuka..

Idag har jag haft besök av lite vänner, först S som jag inte alls känt så länge, men som jag fått så oerhörd fin kontakt med :) Ser verkligen upp till denna tjejen. Hennes styrka & mod som hon tvingas leva med.. ja det är beundransvärt. Men för S & hennes familjs skull så väljer jag att inte berätta varför. Det är hennes liv, och den hon väljer att berätta detta för är upp till henne.

Sen kom grannen ner en sväng, härliga människa hon med. Känns som att vi förstår varandra på ett helt annat sätt, men kanske oxå för att vi kommer från samma stad & känner till ett & annat. Även om vi har olika åsikter så är vi ändån rätt lika i vårt samtycke om saker & ting.

Får säga att jag är väldigt glad som funnit dessa människor, att ha så bra vänner i sin omkrets är ett STORT plus.
Ja och att jag har så fin familj, det är toppen. Älskar er massor!!!

Ikväll fick jag besök av yvett & sabina, så det blev lite kaffedrickande o prat. När dom sedan begav sig hemåt så fortsatte jag greja med all tvätt och även packa inför morgonens långa resa. Jag och töserna bus ska nämligen åka till stuga med min vän Wenche o hennes flicka Alicia. Ska bli riktigt myys o komma iväg litta, det behövs kan jag lova ;)

LÄngtar som bara den tills söndag, då kommer min nya sittvagn :) Har köpt en härlig ljusblå/eller turkosblå vagn..


Men nu ska jag se film med älskling! Ha en underbar helg allesamman :)

Hajsvaj!

Kommentarer
Postat av: sara ;)

åååå vilken fin vagn du köpt :) Tack så mkt för idag <3 ha det nu så härligt i helgen med ert lilla äventyr :) skönt att få komma från vardagen lite :) kram

2011-01-28 @ 22:25:21
URL: http://inspironessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0