Lång Torsdag

Jag är känner mig helt dö varje morgon nu när man ska upp kl halv 7. Sova får jag mellan 23-04 tiden i ett streck, sen går jag upp & gör lite ersättning till Felix, när han fått flaskan somnar han om & jag med. Men ändån så är man så fördärvad varje morgon. Jag som alltid varit en morgonmänniska.
Frida hade vaknat lika tidigt som Danne så hon hade redan hunnit äta frukost när jag, Freja & Felix kom.
Idag skulle töserna börja redan halv nio, så vid 8 började jag klä oss, och efter lite bök & stök så var vi färdiga till att gå. Det gick jätte bra att lämna dom idag med, först lämnar jag av Frida, sen Freja. Joppe sitter så fint utanför & väntar medans vi går in. Och det känns verkligen extra gott med morgonpromenaden :)

Idag kommer dagen bli extra lång, för mannen min ska på afterwork på köpmannsgården med några vänner.
Så jag har hela lasset idag. När jag hämtar flickorna vid halv 1 så ska vi inom bvc på vägen hem. Felix ska vägas som vanligt ( han vägs varje vecka enligt hjärtläkarens råd) & Freja ska på sin 2.5 års kontroll.

Men jag får göra som jag gjort dom andra gångerna att starta en film & ha mystid med barnen så gott det går :)

Nu måste jag ta Felix här, han ligger o tjoar i vagnen ;)

Hajsvaj!

Kommentarer
Postat av: Vivi

Du kommer klara de galant Lollo! (=

2011-01-20 @ 11:24:26
URL: http://toulousesmammi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0