Gunilla!

Det finns bannemej ingen bättre mamma i världen än du. Du finns där heeela tiden och stöttar en till max.
Jag älskar dig enormt mycket och jag vet att tillsammans är vi starka. För vi stöttar varandra och puschar varandra och får varandra att må bra. JAG ÄLSKAR DIG av hela mitt hjärta! <3

Du är min klippa


Dig kan jag alltid luta mig mot


 Du är min stjärna


Du leder mig när jag är vilse


Du är min hjälpande hand


Du finns alltid där för mig


Du är min sol


Du får mig att le


Du är min detektiv


Du ser om nått är fel


Du är min vakthund


Du gör mig trygg


Du är min andra halva


Du gör mig hel


Du är min vän


Dig kommer jag alltid att vara rädd om <3<3<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

naw...............nu rinner ju tårarna.det är så sant så och jag älskar dig av hela mitt hjärta!!!! kram

2011-01-19 @ 22:06:29
Postat av: milla

Så fint :D

2011-01-19 @ 22:09:48
URL: http://kvamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0