Bvc

Innan jag skulle hämta upp töserna från dagis idag, så passade jag på att fråga grannen min om hon ville hänga med på en handlerunda. Så vi begav oss först till ica en snabbis & sen bort till citygross. Fick handlat en ny fin hundmatsburk & litta mat. Passade på att ta en grillad kyckling, så kunde även barnen få av den. Flickorna äter ju på dagis, men jag är rätt noga med att ge dom något ändån när dom kommer hem.
När jag hämtat tjejerna så rusade vi bort till bvc för 2.5 års kontroll på Freja o vikt på Felixen :) Allt var jätte bra, men Felix vikt ligger stilla. Har kommit på det nu att den gör det var annan gång man väger honom. Men klart medicinerna gör ju sitt med.

Nu ska jag se film med Frida... Freja har somnat gott i soffan :)

Hajsvaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0