Tjena!

Har lämnat töserna på dagis, Frida är kanon duktig o går in direkt utan några lessna miner. Freja däremot blir lite kinkig men det går över snabbt efter jag har gått.
Har fått hem en ny barnvagn, kanon fin är den i turkos färg så nu underlättar det att gå ut med Joppe oxå :)


Min älskade prins :)



Och min fina nya vagn :)

Jahapp vad ska man då hitta på idag? Hade behövt gå till citygross, men har ingen större lust att springa dit själv.
Töserna ska hämtas kl halv 2 och sen är det full rulle här hemma igen. Ibland undrar man hur andra hinner med här hemma med all tvätt o städ. Jag städar,tvättar & grejar för fullt nästan jämt men ändån känns det som man inte hänger med i svängarna. När vi väl blir barnlediga så ska jag ta tid till att fixa allt det man inte hinner med barnen hemma :)

Nu ska ja ta Felix!
Hajsvaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0