På benen..

Idag har det inte varit massa sittande här hemma i alla fall.. tog mig ett ryck & städade upp hemmet här. Det behövdes kan jag lova för jag har inte haft suget på länge, så man har bara gjort det nödvändigaste innan.
MIna gardiner är i tvätten nu, Freja spillde oboy häromdagen så det stänkte över dom. Och nu sussar Felix gott i vagnen. Jag ska snart koka lite kaffe, får se om Yvettan dyker upp & vill ha lite hon med.

Klockan halv 2 är det tid att hämta barnen igen. Börjar vänja mig nu att ha dom där :) Och min trötthet är inte lika extrem längre, kanske lossnar nu framåt ju mer det ljusnar och ju mer jag kommer ut..



Längtar så förbaskat till sommaren, såå härligt det ska bli :)

Nu har jag lite småplock kvar sen är jag klar..

Hajsvaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0