Badhuset!

Hej allihopa!
Har inte haft direkt ork o sitta här nu på senaste, tiden har sprungit till barnen & hemmet.
Men allting är bra med oss nu i alla fall och i eftermiddag ska vi bege oss till simhallen :)
Har lovat Frida flera flera gånger om att sticka dit, men alltid något har kommit ivägen.
Så vid lunchtid ringer vi Agge och sen drar vi dit tillsammans med henne. Hon ska hjälpa oss med Felix när jag & Danne badar med töserna.
När vi kommer om igen hoppas jag få lite besök av mina föräldrar, var ett tag sedan dom var här.

Nu galer Felix så fint i sittern där inne, så jag får rusa & ta honom, sen står det packning på schemat :)

Ha en härlig lördag!

Hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0